Friday, July 12, 2013

Täna oli meil megatore tunniajane tripp Torcysse. Mõtlesime, et lähme külastame vanade heade aegade mälestuseks oma kallist getokest. Vaatamata ootustele/kartustele, oli kõik siiski rahulik ja kõmpisime siis lihtsalt ümber järve ja hotelli juures ka. Tundub, et see aasta seal disnikaid pole ja see on vist üldse suletud, suht kurb isegi. Pärast läksime Starbucksi ja tegime reidilakse hästi palju (üks on FBs ka :D).

Ma kirjutan siis veel niisama oma putka eluolust. Seal on üks hässti lahe ja inspirational Portugali naine, kes räägib lisaks portugali keelele veel soravalt inkat, saksat, prantsat, hisput ja itaalia keelt + hakkas õppima eesti ja rootsi keelt. Ta ütles, et disni hakkab vb varsti “employee of the month”’e valima ja ta peaks kindlasti saama selleks, sest ta suudab alati kõigi külastajatega tsättida ja nalju teha ja nii..ühesõnaga peaks ka temasuguseks suutma saada.

Üldiselt on putkas natuke tüütu, sest ma pean korraga olema kassas ja filler ehk siis multitasker. Eriti ei õnnestu, eriti siis, kui muga suheldakse prantsas. Millegipärast on mu putka managemendil mingi kompleks, et nad panevad kõik tohmanimad inimesed ühte vahetusse ehk siis vahepeal on suht kaos :D. Nt eile olime mina ja 2 rootslast, kellest üks räägib prantsat täiega hästi (tal see kodune keel), aga feilib eurodega arveldamises ja teine, kes räägib prantsat minust veel halvemini ehk siis kui ta vahepeal külastajatest aru ei saa ja on juba miljon korda “comment?” küsinud, kutsub mõnikord minu endale appi, et ma saaks ka veel tuhat korda “comment?” küsida ja siis ka mitte aru saada. Siis vahepeal inimesed suht vihastavad ja üks suutis juba meile öelda tüüpilise “ Me oleme Prantsusmaal ja siin peab prantsat rääkima”. Endiselt vihkan ma aga meie putkas kasutusel olevaid raadiosaatjaid, mille kaudu suheldakse stockeritega, kes peavad siis otsasaanud asju juurde tooma. Minul on selle kaudu täiesti võimatu prantsas suhelda, sest ma kuulen ainult mingit arusaamatut pominat/sahinat. Kui ma siiski olen sunnitud raadiosaatjat kasutama, räägin ma enamasti inkas v siis lihtsalt ütlen oma lause prantsas ära ja rohkem ei reageeri sellele ja jään lihtsalt ootama, millal stocker kohale kobib:D. Hästi naljakas on veel see, et kui ma teen oma 17.00-01.00 vahetusi, siis mu lunch on 17.15-18.00 ehk täiesti kasutu oma eesmärgi täitmisel. Õnneks saab putkas vahepeal niisama ka creppe ja hotdoge ja kohvi süüa/juua.

Annu käis eile Virge ja Triinuga Pariisis Montmartre'l ning veetis väga toredalt aega!!

Annika juhtis meie tähelepanu sellele, et kuna Victoria Beckhamil on püsivalt väga jumekas, on väga võimalik, et tal on keegi negriidne esivanem. Mõtlesime, et peaks nt heati või Closerisse anonüümse vihje saatma, et nad seda uurida saaksid (kuigi tõenäoliselt on see siiski lihtsalt päevitus vms).

No comments:

Post a Comment