Sunday, July 7, 2013

Šubašuba

Mina ( Epp) käisin täna esimest korda oma töökohas, mis on tore putkake, kus müüakse hot doge, paninisid, jäätiseid, jooke jms. Kuna see asub Disney Village'is ja mitte pargis, siis on seal enamasti palju vähem rahvast ja tipptund pole isegi eriti hull. Ainuke halb asi on see, et ma pean seal hakkama kassas ka olema ehk võib tekkida probleeme hakkamasaamisega :(. Samuti sai tõeks üks mu suurimaid hirme ehk putkas oleme pmst mina ja 5 prantslast. Peaks kiiresti oma prantsuskeelt arendama, et mitte sotsiaalseks heidikuks jääda :D.
Aga tänase päeva highlight oli see, et üks inglise papa tuli meie putkasse ja ütles: "Hola! Could I have 2 hotdogs please?" Ja siis jätkas terve aja inglise-hispaania segakeeles, ilmselgelt ta arvas, et ta räägib hispu asemel prantsat ja oli väga uhke enda üle.
Veel nägin village'i backstage'is pärast töö lõppu üht eestlast, mis oli megatore, sest ma olin nii kaua prantsat rääkinud ja keelevahetus kulus hädasti ära!!
Fun fact: Burberry lapsekäru maksab väidetavalt 6000 euri.

Muidu ootamegi täiega juba ingliskeelt eelistavate inimeste saabumist (loodetavasti nädala jooksul)!!

No comments:

Post a Comment