Friday, July 5, 2013

Šaa


Täna, 04.07, oli siis veel üks formation'i päev! Kohe peaaegu esimese asjana kästi kõigil prantsuse keelt mitte rääkivatel inimestel grupi ette otsa minna, kuhu meie eestlaste ja siis ka suht kõigi soomlaste, iirlaste, rootslaste ja veel mõnedega kobisime. Jagati meid siis kahte gruppi, meie animteur'iks oli üks inglise mees, kes siis pidas meile loengu securite'st. Kuna kahjuks kõik prantslased teise gruppi ei mahtunud, siis toimus osa loengust siiski ka prantsuse keeles. Lõpus oli õnneks aga keeleliselt ta esitlus suht paralleelne, sest kõik passisid eeldatavasti väga arusaamatust väljendavate nägudega seal.

Ta rääkis hästi palju põnevaid näiteid ka Disney castmemberitega seonduvalt, nii et oli väga põnev. Näiteks, olid kunagi üks Robert ja Valerie. Robert oli muidu "very smooth with the ladies", aga Valerie'ga mitte, sest ta oli ta elucrush. Siis ühel päeval, kui Valerie mingeid papikartonge kompostrisse surus, märkas ta, et ka ta hiljuti surnud vanaemalt saadud väga kallis sõrmus oli ka sinna kukkunud. Ta hakkas suurest kurvastusest nutma, Robert kõndis mööda ja kui sai teada, mis oli juhtunud, sukeldus sinna papikompostrisse, mis on väga-väga suur ja ohtlik! AGA leidis sõrmuse üles, kuigi sai manageridelt korraliku peapesu ka. Tänaseks aga on Valerie ja Robert oma väikese pojaga väga happy family! MAKSnumpskar! Loo moraal oli igatahes selles, et ei tohi papikompostrisse ronida!!!

Kuna mina ka medical check'i täna minema ei pidanud, siis lõppes mu päevake maksvara ja sain tulla Starbucksi internetti, kuivõrd meie Boiserie's on sellega siiski enamasti päris kehvad lood. Minu arvuti suudab ainult hommikupoolikuti enda õiguste eest ilusti võidelda näiteks.

Täna, 05.07, oli mul makstore sebimine prantslaste lollaka planeerimisoskusega. Hommikul mõtlesin ilusti, et pean minema oma hügieenikoolitusele. Kobisime siis sinna suht kõikide inimestega, kes restoranides töötavad, kohale. Passisin siis ka mingi veits aega seal koha peal, kirjutasin enda nime mingi lehe peale, et olen kohal ja värki. Oli siis pool tundi möödas ja siis see mees ütleb mulle, et ou-ou-ou, sa juba kaks aastat tagasi tegid selle koolituse, et kao ära tööle. Olin siis siuke okay ja läksin tagasi Imagination'i oma kostüümi vahetama. Ei teadnud täpselt, kuhu pärast minema pean, aga õnneks nägin ühte samas kostüümis piffi ja siis jooksin talle järele ja saime koos minna. Jõudsin siis oma restorani Bella Notte kohale, kus mulle öeldi, et ou-ou-ou, sina ju üldse täna siin ei tööta, et kao kuskile muusse kohta. Kobisin siis sinna ka kohale oma vales kostüümis ja siis pidin UUESTI minema enda kostüümi vahetama. Lõpuks jõudsin mingi 11 paiku siis tööpostile, kuigi oleksin pidanud nähtavasti alustama kell 9. Nii et sain 16 eurot ringi matkamise eest!

Muidu oli mu tööpostil suht torekas! Enamik inimesi on nüüd palju ingliskeelesõbralikumad ka, eriti tore on see manageride puhul, kuigi suur osa jutust on siiski prantsuse keeles, millest ma ainult loodan, et õigesti aru sain!!! Aga homme on vaba päev!!!!


MAKSTORE ON VEEL SEE, ET EPUKE ARRIVEERUS LÕPPUDE LÕPUKS KOHALE!!! Nüüd ta siis jagab oma muljeid.

Oli väga uneventful reis. Kahjuks ei suutnud ma Helsingis isegi Starbucksi üles leida, nii et olin väga kurb. Ma olin ka megaüllatunud nende inglissõbralikkuse üle. Meie elukoha tutvustusel olid lisaks manageridele ka prantslastest uued castmemberid väga huvitatud, et kõik mitteprantslased ikka aru saaks ehk küsisid mitu korda, kas on vaja inkas üle rääkida, väga nummii!! Kui kohale jõudsin, pakkisin veits asju lahti ja muuhulgas installisin meie uude "koduarvutisse"(, mille ma pidin spetsiaalselt lisaks tavalisele läpakale kaasa võtma, et filme vaadata, kuna siin pole telekat (nuuxx)), simsi. So far, so good!!!

Fun fact: Annika nägi oma esimesi eestlastest külastajaid (üldse), kelleks oli Mailis Reps ja ta lapsed.

No comments:

Post a Comment