Tuesday, July 2, 2013

Šubašaa


Eile jõudsime siis muidu maksnormaalselt kohale Pariisi. Nägime lennujaamas veel Siljat, kes küll Disni see aasta ei tule.

Meie esimene päeva nali oli üks eriti agar nooruke bussijuht, kes sõitis oma bussiga üle äärekivide, nii et buss rappus igat pidi ja siis kobis välja ja ütles, et me ei naeraks ta üle. Tema oli siis meie bussijuht Torcysse ka, õnneks ta vältis sel teel oma ohtlikke manöövreid.

Siis pidime hakkama nende bürokraatiaga tegelema, MAKStüütu!!! Suurimaks mureks oli Epu meie tuppa tuleku organiseerime. Annika siis rääkis erinevate inimestega, kuidas mu kaksikõde tuleb ka ja me ikka tahaks väga ühes toas olla, ja mina seisin kurva näoga kõrval. Töötas igal juhul, nii et Epuke saab nüüd ka meie manu ilusti tulla!

Elame me seekord la Boiserie's, mis on päris Disney Residence, väga põnev! Õnneks pääsesime getost, ei pidanud isegi oma õudusjutte rääkima. Elame neljakesi ühes korteris: mina, Annika, Elis ja Epu. Hommikul peab bussiga Disney'sse sõitma, mis on kohati päris tüütu, sest kõik töö-inimesed, siit meeleheitel-koduperenaiste-äärelinnast tahavad ka sealt rongi peale minna. Leidsime muidu siit lähedalt ka ühe numpskar linnakese, kus on normaalse suurusega pood, kus ei kulu tund aega, et seda läbi käia, sushi-koht, pitsakoht, boulangerie. Hästi tore!

Mu päeva pettumus oli aga see, kuidas selgus, et ma ei saagi oma printsessirestoranis olla. Neil on üleüldiselt mingid maksjamad oma lepingute ja asjadega, nii et yolo.

Täna siis käisime mina ja Elis ilusti Disney University's, kus mu suureks õuduseks ei tehtudki inglise keelset gruppi ka. Pidime siis päev otsa prantsa kuulamisharjutust tegema. Õnneks oli suht normaalselt arusaadav! Prantslased on muidu täiega arendanud oma inglise keeles vastamise oskust, sest et nüüd, kui ma ikka maksäpu olen, vahetuvad nad ise ilusti inglise keelele üle. Disney Univeristy põnevaks osaks on muidugi endiselt esitluse ajal juhendaja dialoogid Stitchiga (selle multikategelasega). Hästi lõbustav ikka!

Töötajatest on seekord eriti palju prantslasi, meie 90 iniesest, kes me alustame umbes 2/3 on prantslased, suht kurb. Aga muidu on endiselt ka eestlasi, soomlasi, hispaanlasi, mõned rootslased, poolakad, britid, iirlased.

Internetiga on kahjuks aga poolkehvad lood, sest peab siin kuskil õues selle jaoks konutama. Aga ilm on ilus vähemasti, nii et pole hullu!

Homme saab siis veel prantsat kuulata ja töökohta näha ja kostüümi proovida! (Parem oleks, et mul seekord normaalne oleks!)

No comments:

Post a Comment