Wednesday, July 3, 2013

Šuba!

Täna oli siis teine Orientationi'i päev. Oli taaskord makspõnev kuulamisharjutus. Päeva esimene pool on ülinormaalne, suht kõigest saab aru ja puha, aga pärast lõunat on aju juba nii surnud, et väga mingit teksti registreerimist ei toimu, nii et saab lihtsalt yolotada.

Väga tore on mul see, et töötan seekord restoranis, kus on hästi palju teisi samal ajal alustavaid inimesi ka, nendest kaks soomlast, üks iirlane ja üks hämmastaval kombel hispaania keelt eelistav hispaanlane, nii et ei pea muretsema, et kellegagi rääkida pole, kuivõrd prantslastega on siiski raskendatud suhtlemine. Vabad päevad hakkavad mul seekord alati olema kolmapäeval ja neljapäeval, sest minu restoran on siis suletud. See on samauti makshea, sest et kõikidel töökaaslastel on ka alati samal päeval vabad päevad, nii et saab alati koos midagi ette võtta.

Täna tuligi siis mulle ikka elavalt meelde, miks ma tahtsin Disney'sse tagasi tulla. Siin on nii tore lihtsalt! Kõik on rõõmsust täis ja hästi palju huvitavaid inimesi võib näha. Pariiiiiiisi minekut ootan ka juba väga-väga-väga-väga!!!

Aaaa, mu elunutikus seisnes muidugi selles, et kui ma oma Navigo transpordipassi tegin, et tööle ja tagasi saada, siis olin ma loomulikult maksidikas, et ma suutsin oma foto maha jätta, nii et mul polnud sinna midagi kleepida. Siis mulle meenus aga, et ma olin ostnud endale hommikul lennujaamast toreda Cosmokese ja lõikasin sealt endale kellegi suvaka pildi välja. Nii et Navigo passi pilt on mul erinevalt kõikidest teistest isikut tõendavatest dokumentidest väga kena.

Varsti saab võib-olla mingeid pilte ka pandud, aga kuna internett mulle meie korterisse siiski väga hästi ei levi, siis peab veel ootama. See internetijama ongi hetkel suht ainuke miinus. Muidu on kõik hästi tore!!!

No comments:

Post a Comment