Monday, August 29, 2011

APPPIII, meil on ainult üks tööpäev veel jäänud.
Hästi kurb! Tegelt ei taha üldse ära minna, aga samas CDI'ks ( see, kes aasta läbi siin töötab) ka ei tahaks jääda. Tahaks lihtsalt suvi kestaks veel edasi mingi miljon aastat. Aga Halloweeniks tahaks väga-väga-väga tagasi tulla.

Eile oli mu päeva nali, kuidas üks tüüp hakkas tööl mulle mingi serenaadi laulma. Elu nali peaaegu lausa!

Täna käisime Epuga siis ilusti La Defense'is hommikusöögil La Defense on see hull business district: palju pilvelõhkujaid ja kontorirotte! Hakkasime ka oma poolgetost juba varakult ehk siis mingi kaheksa paiku minema. Dressisime hullult up'i, et sulanduda ilusti kontorirottide ja äriinimeste kampa. Õnnestus suurepäraselt! Kõik arvasidki me arust, et me olime hull siukses piff ärinaised. Hästi lõbus oli! Pärast käisime veits Pompidous ka! Ma ikka armastan muuseumide gift shoppe, nii mõnusad lihtsalt!

Varsti läks Epu tööle ja mina siis sain osadega kokku ja siis läksime Montmartre'ile. Mu lemmikkoht Pariisis, nii ilus lihtsalt! Hästi mõnus atmosfäär on seal! Mu unistuste elukoht!
Pariisis on üldse hästi lahe, et kõik on nii erinev: La Defense ja Montmartre ja Eiffeli ümbrus ja Champs-Elysees ja ladina kvartal ja Chatelet ja siis veel Disney ka. Lihtsalt vaimustav!

Hästi kahju on ära tulla, aga ehk saab varsti tagasi!

No comments:

Post a Comment