Monday, August 22, 2011

No, bonjour a tous!

Igatahes, täna oli mul siuke ülitore Disney-päev! Käisin koos ühe hispaania tüdrukuga töölt ja päeva lõpuks olin hullus inglise keele mode'is! Mul läheb ikka ülikaua aega, et tööl ka prantsa-mode'ile end ümber häälestada, nagu Annika ütles, et kui keegi ootamatult tuleb oma prantsuskeelse küsimusega, siis kulub ikka aega, et sellest aru saada!

Igatahes, Disney's läksime kõige pealt Tarzani show'le, mis oli ÜLIVAIMUSTAV! Kõik siuksed üli good-looking tüübid tõmblesid seal oma ahvikostüümides ja tegid saltosid ja asju ja siis oli siuke muusika seal taga... Igatahes, hästi vaimustav! Ja siis tuli hull sixpackiga Tarzan ka lavale ja tegi oma hull hüüdu (see tuli tegelt lindi pealt ja siis ta lihtsalt tõmbles sellele kaasa, hästi lõbus). Mu lemmikshow siin! (Suht ainuke ka, mis ma näinud olen tegelt)

Cast-member on ikka ülihea olla siin! Saime pmt kõikidel atraktsioonidel oma ID-ga fastpassi rajalt minna ehk siis ei pidanud suht üldse ootama ega midagi. Käisin siis ilusti Armagedon'i eriefektides, Rock'n'Rollercoaster (Aerosmithi muusika mängis kogu sõidu aja, muidu siuke tore loop'iga rollercoaster), siis Crush's Coaster, mis on mu lemmikatraktsioon üldse. Ka mingid ameerika mäed, hästi toredad. Seal oli ainuke nõme castmember, kes ei lasknud meid oma Disney ID'ga ruttu peale, pidime siis ilusti mingi tund aega järjekorras passima. Siis käisime sellel backstage sõidul, kus näitas mingite vanade filmide atribuutikat ja kuidas neid katastroofe tehakse ja nii. Siis käisime ilusti tasuta lõunal Hyperionis! Tasuta lõuna maitseb ikka kõige paremini! Siis hüppasime oma restoranist läbi korra niisama ja siis käisime teistel fastpassi atraktsioonidel Disney pargis ja saime ilusti ilma kaua ootamata kõigil käidud! Vaimustav!!!
Hästi nummikas päev oli ikka! Hakkan Disneykest ka täiega igatsema!

Tahan ikka tööl üks päev veel öelda, et ma tahan minna ja paraadi teha, sest see on mu lemmiktöö koos pitsakarpide voltimise ja jookide tegemisega.

Nutame siin juba vaikselt oma tagasituleku pärast! :(

1 comment:

  1. Kas Tarzan ei öelnudki, et "Tarzan ei taha puu otsa minna"? :D

    ReplyDelete