Thursday, August 25, 2011

Uskumatu, et juba nädala pärast on kool! Ma vist ei suuda minna! Hahah... :)

Täna oli hästi tore, sest Epu oli transfeeritud minu restorani. Mõned tüübid vist (üks kindlasti) reaalselt arvasid, et ma olen oma juukseid värvinud ja siis lihtsalt tööle tulnud. Üldse on naljakas, et siin iga päev inimesed ikka ütlevad, kui sarnased me oleme, Eestis ei teha seda üldse. Jõudsime järeldusele, et kuna meil on siuksed eestlaslikud näod, siis inimesed näevad sarnasust Prantsusmaal kergemini kui Eestis. Siis saime seal koos fillerid olla ja niisama tšättida, sest minu kohas vahepeal ei ole päriselt MITTE ÜHTEGI klienti (kes telliks vähemalt või sööks siseruumis ehk siis ma oma comptoir'i tragant ei näegi reaalselt ühtegi klienti). See tühja passimine on ikka hästi tüütu vahel, ma leidsin saalis ühe ülihea peidukoha, kuhu saab varjuda, kui saalis olen, ja siis paari minuti pärast välja tulla ja edasi toimetada.

Täna oli aasta nali veel see, kuidas ma pidin vene keele spets olema kaks korda, sest Kaido (, kes tavaliselt vene keeles kõigi soovijatega räägib,) oli kuskile kadunud. Prantsuse ja vene keelt korraga rääkida on lihtsalt VÕIMATU. Aga õnneks nad tahtsid lihtsalt tellimust anda ehk siis lihtsalt dva pizza s sõrom i tri kolõ i dva salada. Sellega tulin ma toime!

Kuna täna sai Auchun'is (üks hiiglaslik supermarket) Disney ID-ga 10 protsenti alla, siis käisin ilusti seal ka. Kassas ta kirjutas ID numbri kuskile üles ja ma nägin, et juba mingi miljon inimest oli seal käinud. Aga seal tunduski hästi palju disnikaid. Teisipäev näiteks oli vist pool Disney't Duplexis. Oli väga tore!!!

Muuseas, hakkame täiega backstage'i sööklakesi igatsema, koolis võiks ka siuke olla!

Ja veel muuseas, Prantsusmaal näidatakse ülipsühhe filme telekast. Üks päev oli mingi film (hommikul kell 11 kusjuured), kus mingi tüdruk tappis reaalselt iga inimese, keda ta nägi ja kellega oli koos rohkem kui 10 sekundit. Praegu käib mingi eriti lamp film, kus inimesed poolalasti ringi tõmblevad ja neid ikka jätkub. Igaõhtusel jälgime siin kokandussaateid, kas Masterchef'i või mingi nagu Õhtusöök Viiele.
Ja siis siin on veel üks lahe telemäng, kus sõnu tuleb seletada 1 sõna abil, et üks ütleb ÜHE sõna ja teine vastab ja siis kui valesti ütleb, siis ütleb jälle ühe sõna ja nii. Väga põnev!

Ootame nüüd Epukest ja äkki lähme õhtul Disney Village'isse, sest Annika sai oma blokkerlusest üle! Jeeeeee!!!

No comments:

Post a Comment