Monday, August 8, 2011

JEEEEEEEEEEEEEE!
INTERNET JÕUDIS KA MEIE MAJJA TAGASI!

Olime siin mingi nädal aega sund-isolatsioonis (tegelt 4 päeva vist). Ja siis tegime vahepeal filmiõhtuid, ma muidugi töötasin ka õhtupoole, siis alati ei näinud filme.

Mul on uus lemmiktöö siin Disneys! (Ann kirjutab) See on olla see paraaditüüp, kes passib seal paraaditeel enne ja pärast paraadi ja siis ütleb kõigile: "Restez, sur le trottoir, s'il vous plait! Please remain on the sidewalk! Por favor, quedense en la acera!" Ühe lause pidin hispaania keeles ka selgeks õppima, sest hästi paljud (taaskord Bulka aktsendiga) hispud ei räägi ühtegi keelt (peale hispaania). Igatahes, kolm õhtut järjest sain seda paraadi teha! Ja siis ise ilusti vaadata parimalt kohalt! Paraadi ajal peab seal inimeste ees kükitama, et nad jumala eest teele ei astuks! Siis vahepeal teen tähtsat nägu ja kõmbin veits ringi ja vaatan, et kõigil ikka jalad tee pealt ära oleks, sest muidu oleks liiga imelik seal lihtsalt konutada. Mu üliLEMMIK ikka!

Kõik lapsed on ka endiselt hästi nummikad! See eriti, kui neid midagi küsima saadetakse.

Nii kaua pole saanud kirjutada, et ei mäletagi enam, mis toimpsinud on!

Ükspäev käisime 0-eurosel öisel budget-trip'il Pariisis, väga vaimustav!

Täna käisin mina Louvre'is! Hästi lahe oli! Ma arvasin, et see on igavam, aga ma oleks võinud seal reaalselt lihtsalt tunde passida! Ootan juba kannatamatul Orsay muuseumisse minekut!!!
Šoppasin ka veits! Eestisse võiks ka Six tulla, mis on siuke hästi lahe ehetepood, nagu Accessorize, aga odavam! Olen mingi miljon paari kõrvarõngaid sealt ostnud! Ma ikka suudaks kogu palga maha šopata! Plaanisime juba ilusti Rootsi pärast väikse šopingtripi teha!

Mul on tööl ka lahedam, inimesed on juba ka siuksed sead tuttavad ja semukamad. Nädalavahetustel on ainult leimim töötada, sest siis on enamikel suvekatel vabad päevad ja siis on ainult need, kes nädalavahetustel töötavad, mõned on küll täitsa imelikud. Näiteks üks tüüp, mingi prantsuse aafriklane, kellel oli HULL aktsent, arvas, et ma olen imelik, et ma üldse aru ei saa prantsast. Aga ma kuulasin huviga, et kõik küsisid talt alati esimene kord, et mida sa ajad.

Ma olen täiega tähele pannud, et kui tööle lähen, siis on tuju siuke suht hea. Käin oma lockeris rõõmsalt ja võtan uued riided ja siis lähen töö juurde ja teen endale kakaod ja siis passin seal. Ja siis, kui ma näen, et ma pean saalis olema... Tuju kukub kohe nulli! Siis käin siukse hästi vihase näoga ringi (eriti, kui vähe maganud ka olen), et keegi muga rääkima ei tuleks. :) Mõnikord õnnestub, aga siis tuleb mõni nummikas lapseke ja siis on tuju kohe parem! Ja siis pärast lantši on ka hea olla! Siin on ikka üliodav backstages! Suht hea ka! Koolis võiks ka siuke söök olla! Pärast lõunat olen ma juba siuksem suhtlusaltim ja rõõmsam ja siis on väga torekas!

Saime lõpuks oma lennupiletid ka korda! Saabume nüüd Stockholmi kaudu ilusti ega peagi laevaga mässama! Jeee!

Kohe lähme karaokesse!!!

No comments:

Post a Comment