Friday, August 19, 2011

Viimasest postitusest on päris palju aega möödas juba, nii et mõtlesime, et ei viitsigi rohkem kirjutada. hahahahahahahahahaaaaaaaa:D.

Tegelt pole lihtsalt oma raske töö kõrvalt aega leidnud:D, hahhaaa. Seega, meil on olnud äärmiselt töine nädal ja oleme seal väga toredasti aega veetnud. Mul (Epul) hakkas täna pikk nädalavahetus ehk siis kolm vaba päeva järjest, ülitoreee, sest ma pidin eile peaaegu otsad andma töö juures:D. Nimelt ma alustasin ilusti kell 11 ja siis pool tundi passisin tühja, sest lihtsalt mtmdgi (mitte midagi :)) polnud teha. Järsku ütleb üks köögitüüp, et neil on sai peaaegu otsas ja tõenäoliselt sulgeme u 3 tunni pärast. Kuna meil on burksirestoran, siis loomulikult on see katastroof, kui sai otsa saab. Ma olin siis ülirõõmus, sest ma olin ülitüdinud juba. Hakkasin minuteid lugema ja puha. See tüüp ilusti update`is ka koguaeg, et arvatavasti 2h pärast jne. Ja siis lõpuks, u 45 min enne seda oodatavat sulgumistundi ütleb ta, et liiga vähe inimesi on restoranis (kliente) ja neil on veel u 400 saia alles. Ehk siis nad ikkagi ei sulge veel nii vara. Ma olin megaaapettunud, sest mu lootused olid nii üleval juba:D. Passisin siis edasi ja sain lõpuks lunchile minna, arvasin rõõmsalt, et tagasi tulles on nad sunnitud sulgema. Aga ei, siis nad said kuskilt saia juurde ikkagi, kuigi kaks teist burksikohta juba olid vist sulgenud, aga kuna Hyperion on suurim, siis seda nad vist ei tahtnud sulgeda:D. Ma olin hästi-hästi pettunud, ja ülejäänud 2 ja pool tundi megaaatüüdatud :D. Õnneks nüüd on siis vaba.
Kui olla piisavalt tüüdatud näoga, siis ei viitsi kliendid vinguda ka, mis on ülihea. Samas, ma saan aru, et ma näen liiga tüüdatud välja, kui iga klient hakkan mulle bon courage ütlema, siis ma veits cheer upin :D.
Tegelt meil on veel igasugu asju juhtunud siin, aga kahjuks aeg teeb oma töö ja kõik pole enam meeles.:D Nt täna käisin ka Pariisis, Notre Dame`is ja niisama šoppamas. Võtsin isegi fotoka kaasa, aga ei teind eriti pilte. Itaalia jäätis on ikka megahea!!

Veel väga oluline uudis: meie prantsuse keele õpe jõuab varsti uuele tasemele, sest ma ostsin meile prantsa SIMS 2!!! Üliägeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee:D

No comments:

Post a Comment