Tuesday, August 2, 2011

Täna ja eile käisime siis mina ja emme ja issi ja Pontsu mööda Disneylandi ja siin kõrval olevat Walt Disney Studios Parki. Mulle ja Epule ikka meeldib Disney! Selline rõõmus ja lõbus ja hästi turvaline ja siuke mõnus õhkkond, kuigi ootama peab ikka TÕESTI kaua ja siin sees on kõik ikka suht kallis (toit ja jook), meie 25% soodukaga on muidugi normaalne.

Kui emme-issi-Pontsuga ühtedel suurtel Ameerika mägedel käisime, kus kõige pealt queu'isime mingi miljon aastat kuidagi siiruviiruliselt. Pärast miljonit aastat saime siis lõpuks rongile ja alustasime sõitu ja siis hakkasime ilusti suurest mäest üles minema ja siis... Jäime sinna lihtsalt seisma. Passisime seal siis rõõmsalt, samal ajal kõlaritest öeldi ka, et välja ei pea minema, varsti hakkab tööle uuesti. Aga siis lõpuks ikkagi ei läinudki tööle ja tulime oma rongist maha ja kõndisime jala selle atraktsiooni pealt maha. Hästi lõbus! Õnneks saime siis fast-passi, et pärast ruttu tagasi saaks tulla!

Atraktsioonid on üsna toredad, aga ootama peab mõnikord ikka hästi kaua, mis on veits tüütu, aga ma olen juba ära harjunud. :)
Kusjuures, jõudsin järeldusele, et päeva Disney pargis veeta on poole väsitavam kui töötada. :)

Emme-issi-Pontsu käisid meie hotellikeses ka külas ja siis issi sai meie venelasest administraatoriga hullult tšättida vene keeles. Päeva nali! :)

Minul hakkab nüüd uuesti töönädal, 5 päeva kohe jutti. Õnneks pole mul enam hommikusi vahetusi, sest vara ärgata on ikka hullult tüütu. Epul on homme alles reede ehk tema vabad päevad on neljapäev ja reede. Kolmekesi Annikaga ei saa me vist iialgi ühtegi vaba päeva, sest mul tundub olevat reaalselt igavesti esmaspäev-teisipäev ja Epul-Annikal pigem seal komapäeva-neljapäeva kandis.

:)

No comments:

Post a Comment