Sunday, July 31, 2011

Täna oli reaalselt teine ilusa ilmaga päev ja veel kohe esimese päeva otsa! Milline vedamine! Ja emme-issi-Pontsu tulid ka ilusti täpselt selleks ajaks meile külla! Jeeeeeeeeee!

Täna käisime siis mõlemad tööl jälle. Epu vahetas end ka saali: burkside tegemisest sai vist kõrini! Haha, igatahes oleme nüüd rõõmsalt mõlemad siis saalitöötajad ja fillerid ja mina vähemalt loodan, et ma ei peagi iialgi kassasse minema.
Mõningaid klientide pärleid siis ka :
1) Tüüp tellib kaks lasanjet, mis on siis teadupärast need lasanje-lehed bolognese kastmega ehk hakklihaga ja siis tuleb veits aja pärast tagasi ja ütleb: "We realised that we don't eat meat!" Ma olin nagu et mis mõttes? :D Aga siis kobis üks manager ka kohale ja ütles, et nad võivad pasta napolitaine'id saada, nii et lahenes ilusti.
2) Ja siis tuli üks sakslane sõi pool tiramisu ära ja siis ütles, et ta lapsele see ei maitse, et kas saaks vahetada.

Üldse vahetada tahetakse kogu aeg: salat jäätiseks või küüslauguleib jogurtiks ja mida iganes... :D Siis saab prantsuse keeles neile seal seletada, et selle menüüga käib ainult see ja seda kahjuks ei saa ja bla-bla-bla. :D

Nädalavahetusel olin ainsana eestlastest tööl ja siis olin sunnitud hullult prantsuse keeles suhtlema. Oli väga arendav! :) Jõudsin järeldusele, et kui väga vaja oleks, siis ma saaks ainult prantsuse keelega hakkama ka. Me oleme vist mõlemad oma töökohtades kõige halvemini prantsat oskavad inimesed, mis on ülilõbustav, sest osad arvavadki, et ma olen mingi mega-idioot.

Muudelt rinnetelt: Annika quote: "Kõik need, kes on väga in desperate need of a man, palun tulge Prantsusmaale. Siin pole vaja ise midagi teha ja jagub kõigile." Väga tõsi!!! Annika on üldse pärlitega hiilanud, tema lapsjobud on ikka ka aasta parim sõna! Aga Pariisis ei saa kuskil rahulikult (poolõhtusel) ajal istuda ja Eiffeli juures isegi päevasel, sest mingid tüübid lihtsalt tüütavad sind.
Kõik linnas küsivad, kust me pärit oleme, siis alguses ütlesime Eesti, siis hiljem Rootsi, siis hiljem Venemaa, siis Nutella- ja Banaanimaalt ja siis lõpuks mitte-kuskilt. Hullult lõbustav!
Tahaks mingi toreda prangikese veel kellelegi ka mängida! Aga mitte kurjalt! :D

Mu lemmik-manager on endiselt ülinummikas ja cava-tamine ikka ka! Kõik on endiselt trop bon! :)



No comments:

Post a Comment