Saturday, July 30, 2011

Täna on reaalselt 1. !!! ilusa ilmaga päev meil siin! Üldse ei sadanud, päike paistab ja saab käia lühikeste käiste ja seelikuga.
Annu sai oma esimese palgatšeki ka kätte, aga sularahaks veel ei vahetand. Annika sai ka ja vahetas ilusti rahaks ära, nüüd on hull sularahaboss!! Jee-jee! Mul läks meelest ära enda oma küsida, sest ma sain teada, kui ma ikka sain õigesti aru, et nüüd hakkan tööl saalis olema, mitte köögis. Nimelt toimus selleteemaline vestlus (suht ühe- e manageripoolne:D) ainult prantsas, seega ma ei saa väga kindel olla, et ma õigesti tõlgendasin ta juttu. :D
Neljapäev käisin Annikaga Studios Parcis, mis oli päris äge, aga järjekorrad ja eriti staffi suhtlusprobleemid (kui atraktsioon oli katki või tal mingi muu probleem) olid ülimad turn-offid. Õnneks ei ole päeva, mida Starbucks päästa ei suudaks!!
Eile oli lõpuks ka meie kauaoodatud tippsündmus ehk me käisime Harryt vaatamas! Vaimustav! Trop magnifique, tõesti!! Ikka inglisekeelset, avastasime üllatusega, et prantslased tõlgivad täiega nimesid, nt Snape oli Rogue. Pärast filmi tegime ka väikest Eiffeli-pargi-tšilli, kus meid tüütasid "lapsjobud"- Annika suurepärane definitsioon nende kerjavate laste kohta, kes käivad mingi paber käes ja siis ei jäta sind rahule, kusjuures nad varastasid meie pooliku küpsisepaki ära, päris tore. ja siis kõmpisime Chatelet peatuse juurde, kus korraks käisime mingis Australian Baris. Seal oli hästi palju rahvast ja tundus äge, aga kahjuks hakkasid mingid tüübid meid jälle tüütama, niisiis kõmpisime Champs-Elyseele tagasi. Parim viis tüütajatest vabanemiseks on teeselda keeleoskamatut, mis prantsa puhul tuleb meil Annuga eriti hästi välja! :D
Täna käisime mõlemad oma tööpostidel, oli tore:). Üks tüdruk mu töö juurest tahab millalgi siit Londonisse minna ja siis ma mõtlesin, et peaksime ka minema!! See oleks üli ägeeee, aga eks näis, mis saab! :D

Ja täna ma sain elu komplimendi: mingi prantslane rääkis muga, siis ma vastasin prantsas, pärast nägin teda uuesti ja siis ta ütles veel midagi, siis ma olin mingi quoi? ja selle peale ta ütles, et ta arvas ikka jah, et mul on mingi aktsent ja ma ei ole prantslane. Aga point on selles, et ta hakkas muga teinekord rääkima selleks, et kindlalt veenduda, kas ma siis olen prantslane või ei ehk siis mu 1lauseline prantsa kõlas väga päris prantsalikult, ainult väike kahtlus! Jeee! Muide see kõlas VÄGA sarnaselt sellele, mille peale see teine tüüp ütles, et sa ei tohiks rääkida prantsat! :D Igatahes hästi nummi!

Adieu!! (Mu manager ütleb ka mõnikord lahkumisel adieu ja ta tervitus on fistbumpiga bonjour! :D)

No comments:

Post a Comment