Tuesday, July 26, 2011

Juba reedel saame oma PALGATŠEKID! JEEE! Siis on pillerkaar!

Igatahes mul olid vabad päevad täna ja eile. Eile käisin Val d'Europe'is ja šoppasin veits (hästi vähe), peamiselt süüa. Ja siis surin tagasiteel koju. Eestis käin ikka alati autoga suure toidulaari järel, siin peab rongiga ja jala käima. Lõpuks olin ikka suht surnud! :)
Eile õhtul käisime Disney Villages ka väljas, kohtusime paljude-paljude-paljude teiste cast-memberitega ka. Eestlasi on siin ikka lademetes! Mingi 100 tükki vabalt! Kuigi kõige rohkem on vist ikka soomlasi, siis on eestlased ja siis on britid ka. Aga hästi lõbus oli!

Täna siis Pariisis tahtsin ilusti muuseumipäeva teha ja Louvre'i minna ja Orsay muuseumisse ka, aga Louvre oli kinni ja kuna meil oli piletitega mingi jama ja osad rongid ei töötanud ka, siis täna Orsay'sse ka ei jõudnud. Aga ma PEAN sinna minema. Seal on mu lemmikud impressionistid ikka!
Aga täna Pariisis (käisin ühe eestlase ja kahe leedukaga) kohtusin lisaks ka ühe kreeklasega, kes ütles, et Orsay'sse võiks ka ikka varahommikul kohale minna, sest sinna tekib ka hull järjekord, igal pool on siin järjekorrad.
AGA leidsime üles Pantheon'i, mis on mingi prantsuse pühaku auks ehitatud templike-ehitis, kuhu on maetud Victor Hugo, Alexandre Dumas, Emile Zola, Marie ja Pierre Curie jne, nii et päris ilma kultuurita siiski ei jäänud! :)
Aga leidsin ka endale ülilemmikpoe, kus müüakse igasugu pudi-padi ja kuhu ma pärast oma palgatšeki kätte saamist pean kindlasti minema!

Pariis hakkab ka iga korraga aina rohkem meeldima!
Millalgi viitsime vb pilte ka panna.

2 comments:

  1. Minu arvates on ikka hispaanlasi ka hästi palju (in case kui sa ei kuulnud, et ma seda ütlesin sulle just)

    ReplyDelete
  2. ma ei saa ikka üle, et ma juba NII ootan teid tagasii! :)))) nummikad olete !!

    ReplyDelete