Tuesday, July 26, 2011

Vahepeal ei olegi midagi eriliselt märkimisväärset toimunud.
Me ootame täiega, et koristaja tuleks meie tuba koristama, sest kahjuks meil pole toas tolmuimejat, mis on väga halb.
Annul on täna vaba päev, läks Pariisi mingi leedukaga, turistipäeva tegema ehk siis Louvre`i ja teisi taolisi vaatamisväärsuseid vaatama. Mina teen oma igavesi öiseid :D vahetusi. Ma just jõudsin järeldusele, et tööpäeva raskeim osa on teesklemine, et mul on midagi teha. Mul on juba 2minutiline rutiin, kuidas aega viita: kõmbin ühest köögi osast teise (võimalikult aeglaselt), vaatan ringi veits, kõmbin tagasi kraanikausi juurde, pesen käsi (nii aeglaselt kui võimalik), lähen veeautomaadi juurde ja võtan külma vett, see on õnneks ikka suht külm, nii et mul läheb hämmastavalt kaua aega, et seda ära juua. Siis kõmbin pmst tagasi sinna, kust ma alustasin ja mõnikord vahetan veel kindaid ka. Ja ongi 7h ja 40minutist 2 minutit kulunud :D.
Annu rääkis, kuidas ta ütleb non, kui ta külaliste küsimusest aru ei saa ja põgeneb siis kööki. Ma teen suht sama asja, kui ma managerist aru ei saa, kuigi ma ütlen tavaliselt ikka oui, sest ma eeldan, et ta ütleb, mis ma tegema pean ja siis oleks imelik ei öelda. Aga kuna mina ja manager oleme mõlemad köögis, siis ma pean tavaliselt lihtsalt kuskile eemale kõmpima natukeseks, mõnikord varjun kuskil nurga taga ja siis vahel küsin kellegi käest, et mis ma siis tegema pean ikkagi. Õnneks ma ei ole kunagi midagi väga sassi ajand, sest manager pole midagi ütlema tulnud:D.
Eile oli töö juures veel suht naljakas, kuidas eestlased olid fillerid seal minu köögiaknakese juures ja siis vahepeal küsisid mult, et millal mingi burks tuleb (chicken või cheese vms) ja siis ma vastasin ka, aga manager oli siukse näoga, et mis jaurad seal :D, sest tegelt mina vist ei pea seda nii väga jälgima, eriti kui manager ise kohal on.
Eile käisime veel karaokebaaris, aga see pandi suht vara kinni ja siis tulime kõik ära hotelli.

Praegu käib telekast just 2 and a half men ja kui ma õigesti nägin, siis selle prantusekeelne nimi on Mon oncle et Charlie, vajalik info ! :D
Muide eile oli mu töö juures surnud hiir, väkaaaaaa!

No comments:

Post a Comment