Sunday, July 17, 2011

Esimene tööpäev!

Täna algas siis ametlikult meie tööelu Prantsusmaal!

AGA enne seda oli eile õhtu ja üldse eile. Hommikul saime rõõmsalt kaua magada veel ja siis käisime mingis suures poes siinsamas Torcys, kusjuures tegelt me ei elagi Torcys, nagu me arvasime, vaid hoopis Lognes'is. Kuna meie rongipeatus, kusrt me käime, on alati Torcy ja see on meile suht lähedal ja vahepeal mingit linnade eraldupiiri ka pole, siis arvasimegi, et elame Torcys, aga võta näpust! lm oli suht rõve: vihma kallas nagu oavarrest ja suht jahe oli ka, ma pakkisin totaalselt valed riided kaasa. Igatahes, kuna meil kõigil (minul, Epul ja Annikal) tekkis õhtul hull vajadus millegi hea järgi, siis otsustasime minna Starbucksi, mis asub Disney Villages, meist kolme peatuse kaugusel, Vihma sadas ülikõvasti ja rongi pidime ka mingi 20 minutit ootama, nii et kui kohale jõudsime olime läbimärjad ja külnmunud. Aga siis ostsime oma head Starbucksi asjad ja passisime Starbucksis, kus teenindaja hullult mu numbrit tahtis, oli vast lõbus, ma ei saanud ülipikalt aru, et mida ta tahab! Hästi lõbus! Igatahes tulime sealt ööbussiga ära, millega Cast Memberid saavad õhtustest vahetustest koju sõita, et ei peaks ohtlikus metroos käima! :)

Siis täna hommikul läksime ilusti tööle, ma nüüd kirjutan kõige pealt oma tööpäevast, kui Epu tuleb, siis ta kirjutab ka! Jee!

Annu: Igatahes, läksin siis hommikul ilusti oma nurgatagusesse Hathisesse tööle ja siis selgitati mull uuesti üle, mida ma tegema pean, kui ma filler olen ehk see, kes tšeki järgi asju kandikule paneb. Üks tüdruk ingliskeeles rääkis. Siis tuli poole pealt mingi hull Team Leader, kes ütles umbes, et rääkige ikka prantsuskeeles, mul oli suht suva, sest Johanna oli selle kõik mulle juba eesti keeles selgeks teinud! Tegelt töötasin hoopis saalis üldsegist: koristasin laudu, kui inimesed ise ei suvatsenud asju prügikastidesse panna ja vahetasime prügikaste ja pühkisime kandikuid jne. Õnneks oli Eva Maria Eestist ka minuga. Siis alguses oli ülilebo, hästi vähe kliente ja nii. Siis käisime ilusti mööda saali ringi koos Evaga ja rääkisime juttu ja koristasime seal ka ilusti ja pühkisime kandikuid ja tühjendasime prügikaste, kui nägime, et nagu vaja on. Siis tuli üks hetk see sama hull Team Leader ja ütles mingi, et kas te käite alati kahekesi koos? Ma ei saanud aru jälle hästi kaua, mis ta tahab ja olin oma quoi? quoi?. Igatahes, siis rääkis veits sellest ja siis vaatas sealt konteinerist, kus me prügikotid olime visanud, et need on liiga tühjad, et kas teile ökoloogiat ei õpetata ja siis midagi vingus seal veel. Igatahesoli mingi siuke psühh! :) Aga teised on hästi toredad töötajad! Käisin ühe hispaania poisi ja prantsuse mustanahlise tüdrukuga söömas, siis nad üritasid muga rääkida seal ja suurem osa ajast ma olin hästi kaua quoi? quoi? ja siis lõpuks sain aru. Pärast läksime tagasi ja siis veetsin mingi kaks aastat never-ending kandikute taga, hispaania poiss kogu aeg tõi neid mulle kingitusena, siis ma ilusti tänasin teda.
Igatahes, tööl tundub lahe, töö on selline pointless ja ega ma paremat ei oodanudki väga, aga töökaaslased peale selle hullu psühhi Team Leaderion väga nummikad! Nii et ülilahe!
Suht segaselt kirjutasin, aga ma ei suuda paremini!

Ja blogi nimi wecannotspeakfrench on endiselt kehtiv, aga aru saab küll juba suht normaalselt! Ja inglise keel on väga kodune juba! Nii et jeee! Igastahes hästi tore on siin!

Ilm on kogu aeg siuke psühh: 1. Vahetub mingi miljon korda päevas ja 2. On siuke suht külm ja jahe ja vihmane. Annika just vaatas järgmine nädal peaks ka kogu aeg vihma sadama, väkaaa!

No comments:

Post a Comment