Wednesday, July 13, 2011

C

Täna oli meil siis teine Training Day, mis oli suht sama pointless kui eilnegi, AGA täna nägime me ka oma kostüüme. Ja mina, kes ma soovisin (õigemini, mu ainuke soov oligi), et mul oleks normaalne kostüüm sain loomulikult kõige idiootsema üldse: pikad khaki/beežid püksid, pikkade käistega khaki/beež triiksärk, hästi suur khaki/beež jope ja oranž kaelarätt. Näen välja totaalne idioot!
Epul vedas rohkem. Ta hakkab meil köögis kokkama! Hamburgereid ja friikaid! Hästi lõbus!

Aga töökohas tundusid kõik hästi sõbralikud. Mul käis põhimõtteliselt kogu jutt prantsuse keeles, millest ma ka hämmastaval kombel aru sain. Üldiselt ongi nii, et aru saame normaalselt või suht hästi isegi, aga vastata üldse ei suuda: sõnad ei tule meelde ja ajavormid ja siis tuleb siuke mõnus kokutamine või lihtsalt üks hea lihtne oui. :) AGA on tunda, kuidas prantsuse keel areneb! Kui mitte sekundite, siis tundidega kindlasti! Praktikat pole lihtsalt kunagi olnud!n Töökohas on mul vist ka ikka eestlasi ja üldse kõik tahtsid tutvuda seal ja mu nime teada ja olid hästi sõbralikud. Üks lubas prantsat hakata õpetama! Tahaks näha!

Epul olid ka kõik managerid toredad ja tal hästi palju eestlasi!

Täna olime siis oma backstage'is, kus kõik cast member'id ehk töötajad panevad kostüümid selga ja saavad seal odavates söögikohtades süüa jne. Ja SEAL avastasime vanameeste kogunemiskoha, nende päris pesapaika pole veel leidnud, haha. Tõenäoliselt on nad mingid tehnikud ja ma ei tea, kes. Isegi oma tuletõrjujad on siin, siuksed ilusad musklis mehed! :)

Praegu oli just õues üliilus ilutulestik (C'etait magnifique!), homse 14. juuli puhul. Taustaks mängis vahepeal "Turvamees Vabaduse puiesteel" ja "Lõppenud on päevad" ja loomulikult "Champs Elysee".
Homme saame Annika ja Gretaga Pariisis kokku ja osaleme seal pidupäeva pidustustel!!!

Käisime ka Starbucksis (jee!) ja powerwalkil ümber oma tiigi/järve. Järgmine kord lähme jooksuga, täna tegime eelluuret!

Igastahes, C'EST TRES MAGNIFIQUE ICI!!!

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. hahhahaa tehke PALUN khakikostüümis Annust pilte, ma juba ootan naeru kätte suremist! :D

    ReplyDelete