Sunday, July 24, 2011

Aeg läheb siin nii kiiresti ikka! Juba kaks nädalat oleme siin olnud! Samal ajal tundub aga ka, et nii palju oleme juba teha jõudnud.

Täna oli selline uimane päev, kuna eile õhtul käisime Pariisis ja tagasi tulime hommikul rongiga (siin poleks elu see mõtet taksot võtta öösel koju), nii et siis tööl oli suht tuim passimine. Hommikupoole sain jälle filler olla ja kõik oli väga tore, aga pärast oma lunchi pidin saalis olema ja siis ma olin seal koos mingi ülilaisa tüübiga, kes ei viitsind midagi teha ehk ma pidin pmt üksi kogu ala korras hoidma, hästi tüütu, aga aeg läks kiiresti. Enamik inimesi on ikka töötab ka töö juures, aga see tänane oli mingi hull laiskvorst!
Mu lemmik-manager oli ka jälle tööl! Jeee! Täna jooksis mu ükskord reaalselt peaaegu pikali, pidin seal omaette naerukrampidesse juba surema. Ta on mu hull-lemmik ikka!

Mul oli täna reede ehk siis mul tuleb nüüd kaks vaba päeva, Epu ja Annika käivad tööl kahjuks. Tahaks ilusti Louvre'i ja muudesse muuseumidesse minna ja veits šopata veel ja ... Pariisi minna igatahes!

Mu arust on Pariis ja see Disneylandi ümbrus ka õhtul pimedas hästi ilus lihtsalt! Täna just lõpetasin oma õhtuse shift'i ja siis vaatasin, et nii ilus on ikka!

Eile õhtul kõndisime ilusti Tour de France lõpu läbi ja nägime tribüünikesi ja puha. Oleme ülikurvad, et ei saanudki seda lõppu vaatama minna.

Prantsuse keelege on endiselt raskui, haha. :) Aru ma saan nüüd isegi suht alati, mida must tahetakse, aga vastata suudan ikkagi ainult oui või d'accord.
Ja ma jõudsin järeldusele, et kui ma aru ei saa, mida mult küsitakse, on targem ei öelda, sest siis kliendid lähevad juba minema ega saagi võib-olla teadagi kunagi, et tegelt oleks seda asja saanud. Aga nüüd saan ma enamasti küsimusest aru ja saan oma arust vähemalt õigesti oui või non vastata!

Bonne nuit!

No comments:

Post a Comment