Friday, July 22, 2011

Jeeee, täna sain ma esimest korda tööl filler ehk see, kes tšeki järgi asju inimestel annab, olla! Tööpäev läks kohe miljon korda kiiremini! Kuigi suht väsitav oli ka ja vahe peal on inimesi nii palju ja kõik sebivad seal leti taga ka ringi ja siis on hästi kitsas.

Igatahes mul on tööl oma lemmik-manager: selline pikk blondikas gei-mees, kes on hästi sõbralik. Eriti nummi on ta, kui ta tormab ringi. Kui meil on ka rush-hour läbi ja totaalne töötajate üleküllus ja kõik passivad ja üritavad tähtsat nägu teha, et nad ikka teevad midagi, siis ta ikka tormab, ma ei tea isegi kuhu. :) Ja siis ma olen ka sunnitud paar kiiremat liigutust tegema! Aga mu päeva kurvim uudis on, et ta on vist ainult asendus manager ja pärast tuleb see hästi nõme naine tagasi. Pean siis nutma hakkama vist!

Tööl on endiselt naljakas. Näiteks, kui ma saalis olen ja siis keegi küsib mult midagi prantsuse keeles ja ma pärast miljonkordset üleküsimist ikka aru ei saa, siis vastan midagi suvakat ära, nagu oui või näitan mingi suuna, siis pean RUTTU taharuumi tormama ja passima seal veits aega, et juhul kui ma midagi valesti ütlesin, siis ta ei saa muga uuesti prantsuse keeles midagi podisema tulla, vaid leiab kellegi teise. Siis saan mingi veits aja pärast tagasi tulla ja uuesti edasi töötada, kui just ühtegi klienti pole ja ma pean teesklema, et töötan. :D
Kõigi cava-tamine on ka hästi nummikas!

Eestlasi on siin ikka palju, eile õhtul just lugesime üle kõik keda me teame, et on siin, ja neid oli juba 27. Ma olen kindel, et ülipaljusid me ei tea veel ka!

Vaimustav on ka see, et lisaks prantsale saab siin ka British accenti harjutada, sest siin on ülipalju britte ja kui nad räägivad, siis kuidagi poolautomaatselt vastame ka neile siukse oma Briti aktsendiga.

Annika tegi meist täna meie tööriietuses pilti ka, nii et äkki on varsti võimalik neid ka siin näha! Jeeee!

Tahaks Pariisi ka veel nüüd minna. Oleme hästi kurvad, et ei saa Taaramäekeselt Tour de France'i lõppu kaasa elama minna: meil on kõigil töö siis.

Aga üldiselt, c'est tres magnifique!

No comments:

Post a Comment