Monday, July 18, 2011

Täna oli jälle üks tore-tore päev meil siin! Annu käis hängis Pariisis Gretaga ja mina olin tööööööl.

Minu tööpäev oli siuke suht normaalne, aga samas ikkagi piisavalt tüütu:). Suuremad juhtumid: 1) Manager oli hästi-hästi-hässtiii tige, kui ma pidin oma security shoes`e vahetama, mis olid numbri võrra väiksemad. Siis ma suht ei suutnud olla ja lõüuks ütlesin, et tahan vahetada. Siis see mehike oli jube kuri, umbes, et eile ütlesid ju, et sobivad bla-bla, mingi 1oox. Lõpuks sain ikka ära vahetada, aga kahjuks pidin selle tüüboga hästi palju koos olema veel. Nuuxnuux. 2) Täna jäin lunchbreaki ajal sinna töökohta passima ja mõtlesin, et ostan sealt midagi süüa, sest ma jamasin nende kingadega ega poleks eriti jõudnud sõita kuskile. Läksin siis nende automaatide juurde ja avastasin, et seal ei saagi paberrahaga maksta. Küsisin ühe tüdruku käest, kes seal juures oli, et kas tal oleks mu 10 eurist lahti vahetada, aga tal polnud. Hakkasin siis minema kõndima, kui mingi vanamees hõikas, et mis tahan. Siis ma üritasin algul prantsas öelda, et tahan vahetada bla-bla, aga läksin sujuvalt inkale üle lõpuks. Igatahes, tuli välja, et tal ka polnd lahti vahetada ja siis ta oli siuke nummi ja ütles, et ta annab mulle raha ja saan hiljem tagasi anda talle. Niii nummi. Ma loodan, et mul on nüüd meeles kogu aeg 53 senti kaasa võtta maitsva kirsikoka eest, sest muidu oleks hästi tobe, kui ma näen teda, aga raha anda pole :D. Kui ta ise ära läks sealt ruumist mingi aja pärast, siis lehvitas ka mulle, hästi ägee :D. 3) Üks prantslane ütles mulle, et ma ei tohiks prantsat rääkida, kui ma nii halvasti oskan, suht jubeeee. Tegelt ta ei öelnud seda niimoodi eriti kurjalt, pigem siuke veits snoob lihtsalt, ma loodan :D.

Muidu on töö ikka suht raske ka, sest vahe peal peab täiega tõmblema, et asjad valmis saada ja ma olen üsna kindel, et ma ei söö enam iialgi ( või siis väga pika aja jooksul :D) burksi ega üldse mingit siukest kiirtoitu, väkaaaaaaaaaaa!

Muide siin on suht suur staffi üleküllus, arvatavasti üks põhjus on koledad ilmad, nt täna pidin reaalselt viimased 15 minutit teesklema, et ma pesen mingit asja, kuigi ma olin selle tegelt juba paar tundi varem ära pesnud:D:D.. Ja üldse suht tihti on siukest passimist, mis on ka päris tüütu ja nõme.

Üks huvitav asi veel: kuna ma räägin pmst kogu aeg inglise keeles e mitte prantsat, siis inimesed hakkavad juba arvama, et Eestis räägitakse inglise keeles, hahahahhaaa:D

No comments:

Post a Comment